جزئیات خدمات

image

نصب توری مرغی

نصب توری مرغی 

نصب توری مرغی در بالکن ، حیات خلوت ، پاسیو ویا نورگیر معمولا راهی جهت ممانعت از ورود حیوانات بالاخص پرندگان میباشد. ورود حیواناتی مانند گربه و پرندگان از طریق بالکن ، حیات خلوت ، نورگیر و پاسیو به داخل ساختمان میتواند منشا آلودگی باشد فضولات این حیوانات نیز علاوه بر ایجاد آلودگی و امکان انتقال بیماری ها ، محل را نیز کثیف میکنند. به طوری که روزانه نیاز به شستشو و نظافت دارد از آنجایی که شستشو و نظافت دیواره های ساختمان های مرتفع و لبه پنجره ها و روی نرده ها به آسانی امکان پذیر نیست این امر برای اهالی ساختمان به یک دغدغه و مشکل تبدیل شده است با نصب توری مرغی در حیات خلوت ، بالکن و پاسیو و پوشاندن نورگیر و پنجره ها با توری مرغی به راحتی میتوان این مشکل را حل نمود بی شک انتخاب نوع توری مرغی مناسب و نصب آن نیاز به تجربه لازم دارد.

شرکت ارتفاع کاران افرا با پرسنلی با تجربه آمادگی ارائه خدمات در زمینه نصب توری مرغی در حیات خلوت ، پوشاندن پنجره ها با توری مرغی ، نصب توری مرغی در بالکن ، پوشاندن نورگیر با توری مرغی ، نصب توری مرغی در پاسیو را دارد. این شرکت با بکار گیری روش کار در ارتفاع با تکنیک های راپل کاری و با طناب مخصوص راپل کاری اقدام به نصب توری مرغی در محل های مورد نظر از جمله پاسیو ، حیات خلوت ، بالن و پنجره ها مینماید. بکار گیری روش کار در ارتفاع جهت نصب توری مرغی بدلیل استقرار سریع در محل و بدون نیاز به بستن داربست باعث گردیده است که نصب توری مرغی در زمانی کوتاه و با هزینه ای اندک انجام شود.

در قسمت مقالات در خصوص انواع توری مرغی ، شیوه و چگونگی نصب توری مرغی ، ابعاد انواع توری مرغی ،  کاربردهای توری مرغی ، مزایای استفاده از توری مرغی ، نصب توری مرغی در حیات خلوت و بالکن ، پوشاندن پنجره و پاسیو با توری مرغی و... توضیحاتی ارائه گردیده است .

image
image